شرایط گارانتی محصولات
1. تاریخ شروع گارانتی باتریهای فروشگاه سون موبایل از زمان ثبت سفارش در سایت توسط مشتری و به مدت ۶ یا ۸ ماه متناسب با مدت گارانتی درج شده در محصول (باتری، شارژر و …) میباشد.
2. باتریهای فروشگاه سون موبایل همه باتری شرکتی، ساخت چین و کیفیت بالا میباشند.
3. بادکردگی باتری به مدت ۶ یا ۸ ماه، متناسب با باتری خریداری شده از تاریخ خرید توسط سون موبایل شامل گارانتی تعویض میباشد و پس از گذشت این مدت در صورت بادکردگی باتری، شامل گارانتی نخواهد بود.
4. توجه کنید مدت زمان استفاده از گارانتی فقط یک مرتبه می باشد و بعد از آن شامل یک هفته مهلت تست است.
5. حتما حدود ۲ هفته قبل از اتمام گارانتی نسبت به تعویض آن اقدام نمایید. همچنین مدت زمان ارسال پست را در نظر بگیرید و ارسال کنید. چنانچه ارسال را به روزهای پایانی گارانتی موکول کنید، باتری شما مشول گارانتی نمیشود.
6. درصورتی که باتری شما به هر دلیلی کار نکند، زود شارژ خالی کند و یا شارژ نشود نیز شامل گارانتی تعویض میشود.
7. چنانچه باتری ارسال شده از سمت فروشگاه با سفارش ثبت شده توسط شده توسط مشتری مغایرت داشته باشد، تمام هزینههای ارسال به عهده ما میباشد، در غیر این صورت تمامی هزینهها به عهده مشتری است.
8. چنانچه باتری به دلیل خراب بودن به فروشگاه ما برگشت داده شد، از زمان تحویل بین ۳ روز تا ۱ هفته روز بعد از تشخیص و تایید خرابی باتری توسط کارشناسان ما، مجددا باتری جدید ارسال میشود. چنانچه مدل باتری موجود نباشد، وجه پرداختی شما برگشت داده میشود.
9. در صورتی که به هر دلیلی باتری سالم به دفتر فروشگاه ما ارسال شود و هیچ گونه آثار خرابی در باتری مشاهده نشود، تمامی هزینهها و مسولیتها به عهده مشتری میباشد.
10. هنگام برگشت باتری به دفتر سایت حتما علت خرابی باتری، نام کامل خریدار و تاریخ خرید خود را در یک برگه کاغذی بنویسید و به همراه باتری و کارت گارانتی ارسال نمایید.
11. هر گونه سوال و یا پشتیبانی فقط در ساعات کاری فروشگاه ما جواب داده میشود. (از شنبه تا پنجشنبه (به غیر از تعطیلات رسمی) ساعت ۱۰ صبح الی ۱۸ عصر در واتس اپ به شماره ۰۹۱۳۰۸۸۸۸۱۰ پیام خود را ارسال کنید.)
12. نحوه خرید از فروشگاه سون موبایل به صورت غیر حضوری و پرداخت آنلاین است و امکان پرداخت در محل وجود ندارد.
13. قبل از ارسال باتری به دفتر فروشگاه ما حتما با مدیریت فروش هماهنگیهای لازم را انجام داده، سپس باتری خود را ارسال نمایید.
14. هزینه ارسال و برگشت باتری برای همه استانها و شهرها از جمله داخل اصفهان برای استفاده از گارانتی به عهده مشتری طبق هزینه شرکت پست اصفهان می باشد.
15. کلیه قیمتها و موجودیهای در سایت سون موبایل کاملا به روز میباشد. در صورت مشاهده عدم موجودی برای اطلاع از زمان موجود شدن محصول می توانید به شماره واتس اپ پشتیبانی سایت پیام بدهید.
16. کلیه سفارشات برای همه استانها و شهرستانها از جمله داخل شهر اصفهان فقط از طریق شرکت ملی پست و با پست پیشتاز ارسال می شود و بین 2 تا 4 روز بسته به مسافت شهر محل سکونت شما زمان بر خواهد بود، به عنوان مثال سفارشات تهران بعد از ارسال در این روش ظرف 2 الی 3 روز تحویل میگردد.
17. سفارشات داخل شهر اصفهان نیز پس از ثبت توسط مشتری از طریق شرکت ملی پست و با پست پیشتاز ارسال می شود. (ارسال با پیک، اسنپ باکس و … نداریم)
18. وقتی سفارش شما در وضعیت “انجام شده” قرار گرفت؛ یعنی سفارش ثبت شده و قابل قبول می باشد، بعد از بسته بندی و ارسال بسته، یک کد رهگیری برای شما پیامک میگردد. همچنین با مراجعه به قسمت پیگیری سفارش یا آدرس ………. می توانید مرسوله خود را با وارد کردن “شماره سفارش”، “ایمیل” و یا “شماره موبایل” خود رهگیری نمایید.
19. لطفا به دفتر سایت برای خرید یا گارانتی محصول بدون هماهنگی مراجعه نکنید.
20. اگر کالای خریداری شده از طرف شما شکستنی است مانند گلس یا اداپتور، حتما حتما در حضور مامور پست بسته را باز کنید و از سالم بودن آن اطمینال حاصل کنید، زیرا روی بسته شکستنی بودن کالا قید شده است و به پست هم در هنگام ارسال کالا اطلاع داده شده، پس اگر شکسته است، به هیچ عنوان تحویل نگیرید و آن را برگردانید و بلافاصله با پشتیبانی سایت تماس بگیرید. چنانچه در حضور مامور پست بسته را چک نکنید و کالای شما شکسته باشد، سایت سون موبایل هیچ مسوولیتی به عهده نمی گیرد.
21. تمامی کالاهای موجود در سایت سون موبایل دارای گارانتی ضمانت برگشت وجه ۷ روزه میباشند، چنانچه کالا سالم بود و شما به هر دلیلی قصد مرجوع داشتید، فقط از زمان خرید به مدت ۷ روز فرصت دارید برگشت بزنید و بعد از اینکه به دست ما رسید و سالم بودن کالا مورد تایید کارشناسان ما قرار گرفت، فقط وجه خرید شما برگشت وجه داده می شود و شامل هزینه پست برگشت نمی شود.
22. مشتری گرامی توجه داشته باشید برای مرجوع 1 هفته و گارانتی کالا فقط با پست پیشتاز ارسال کنید. از پست ویژه و تیپاکس برای ارسال محصولات خود استفاده نکنید و سایت هم هیچ مسوولیتی در قبال پست هایی غیر از پیشتاز به عهده نمی گیرد.
23. ممکن است در برخی موارد با توجه به شرایط کنونی جامعه محصول شما موجود نباشد و برای گارانتی بیشتر از زمان اعلام شده طول بکشد پس تقاضا داریم تا زمان موجود شدن کالا صبور باشید.
24. مشتری گرامی لطفا در هنگام وارد کردن اصلاعات آدرس خود تمامی موارد آدرس را کامل قید کنید، زیرا برای ارسال به آدرس کامل پستی مقصد نیاز است و اگر آدرس شما ناقص باشد، کالا توسط پست برگشت میخورد و برای ارسال مجدد هزینه پست دیگری از شما دریافت می شود.
25. لطفا قبل از خرید تمامی شرایط گارانتی را کامل مطالعه بفرمایید، زیرا در صورت رعایت نکردن موارد ذکر شده سایت سون موبایل هیچ مسوولیتی به عهده نمیگیرد.
26. ارسال سفارشات شما بین یک تا سه روز کاری بعد از ثبت سفارش میباشد.
شرایط ابطال گارانتی باتری
1. هنگام تحویل باتری برچسب های کوچکی بر روی کالا چسبیده شده، چنانچه این لوگو مخدوش، جدا یا جابه جا شود گارانتی باتری باطل خواهد شد و تعویض نمیشود.
2. در صورت تغییر در شکل ظاهری باتری گارانتی باطل خواهد شد.
3. برای تعویض کارت گارانتی الزامی است پس در نگهداری کارت گارانتی ارسالی دقت فرمایید در صورت گم شدن یا مخدوش شدن کارت گارانتی المثنی صادر نمیگردد و فروشگاه هیچ مسئولیتی جهت گارانتی ندارد و گارانتی شما از بین میرود.
4. ضربه فیزیکی به باتری، استفاده از چسب غیراستاندارد جهت باطری های داخلی، آسیب ظاهری به باتری به هیچ عنوان شامل گارانتی نمی شود.
توجه !
ارسال پیام های اطلاع رسانی سون موبایل از خط اختصاصی 9982001408 می باشد
هزینه ارسال و دریافت مرسوله پستی در صورت استفاده از گارانتی بر عهده مشتری میباشد و فروشگاه سون موبایل مسئولیتی در قبال هزینه های پستی گارانتی ندارد.